loading...
گروه ام اچ زد
پیام مدیریت

باسلام خدمت تمامی کاربران گرامی.

به علت تغییرات زیرساختی و ایجاد تغییرات در قالب سایت،ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.

درصورت بروز هرگونه مشکل،صفحه را یکبار Refresh کنید و اگر مشکل حل نشد،از قسمت تماس با ما،با مدیر سایت در میان بگذارید.



با احترام :)

مدیر سایت :)

سینا فرامرزیان بازدید : 57 سه شنبه 19 اسفند 1399 نظرات (0)

گوشی‌های تلفن همراه سال‌های زیادی است که راه خود را به زندگی انسان‌ها باز کرده‌اند و با وجود خود ایجاد ارتباط مردم با یکدیگر را آسان ساخته‌اند. تفریبا تمام افراد حداقل یک تلفن همراه را با خود حمل کرده و به صورت روزانه از آن‌ استفاده می‌کند.

سینا فرامرزیان بازدید : 81 جمعه 03 بهمن 1399 نظرات (2)

پس از تقریبا شش سال ضرردهی متوالی و هزینه‌ی پنج‌میلیارد‌دلاری، ال جی ممکن درنهایت برای خروج رسمی از بازار گوشی‌های هوشمند اعلام آمادگی کند. خبرگزاری انگجت در گزارشی به‌نقل از The Korea Herald می‌نویسد مدیرعامل ال جی پیغامی برای کارمندان این شرکت فرستاده و در آن گفته است تغییرات در راه هستند.

سینا فرامرزیان بازدید : 72 جمعه 03 بهمن 1399 نظرات (1)

باسلام.

این بار از گروه نرم افزاری ام اچ زد با چگونگی جلوگیری از انفجار گوشی های هوشمند درخدمت شما عزیزان هستیم.در این مقاله به برخی علت ها نیز خواهیم پرداخت.لطفا با ما همراه باشید

سینا فرامرزیان بازدید : 90 سه شنبه 30 دی 1399 نظرات (2)

به نام خداوند بخشنده و یکتا.

از آنجا که در سال های اخیر انفجار مدل های galaxy s3 و galaxy s4 و galaxy s5 و galaxy s6 و galaxy s7 و galaxy s7 edge و galaxy note 4 و galaxy note 7 و galaxy note 9 و... فاجعه ساز شد.بر آن شدیم تا این مقاله را بنویسیم.در این مقاله به گوشی های سامسونگ که در سال های اخیر منفجر شدند اشاره می کنیم.در ادامه همراه باشید.

سینا فرامرزیان بازدید : 54 دوشنبه 22 دی 1399 نظرات (0)

باسلام.

در این مطلب قصد داریم شما را با چند مدل گوشی مناسب و ارزان قیمت جهت برنامه شاد معرفی کنیم.

در مجموعه شماره 2،به معرفی تبلت جهت برنامه شاد،خواهیم پرداخت.در ادامه با گروه ام اچ زد همراه باشید.

سینا فرامرزیان بازدید : 72 دوشنبه 22 دی 1399 نظرات (0)

شرکت‌های بزرگ برای نظم‌دادن و ایجاد زیربرندها و نشان‌های تجاری معمولاً اقدام به عرضه محصولات خود در چند سری و با نام‌های گروهی متفاوت می‌کنند. در این مطلب قصد داریم بررسی کنیم گوشی‌های سری Mate هوآوی چه ویژگی‌هایی دارند و چرا این شرکت همواره اولین‌ها را با این سری جذاب معرفی می‌کند.

برای شرکت‌های بزرگ مهم است که کاربران، محصولات آنها را با اسمشان بشناسند و وقتی یک محصول جدید در حال معرفی است و یا تازه به بازار آمده با شنیدن نام آن بتوان حدس زد که می‌تواند چه ویژگی‌هایی را به کاربران ارائه دهد.

هوآوی یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند در دنیاست و دسته‌بندی‌های مختلفی برای گوشی‌های خود دارد. به عبارت ساده هوآوی نیز به این دلیل محصولات خود را در چند سری عرضه می‌کند که وقتی نام یک محصول جدید را شنیدیم بدانیم که باید منتظر وقوع چه اتفاقاتی باشیم.

سینا فرامرزیان بازدید : 102 دوشنبه 22 دی 1399 نظرات (0)

باسلام.

در این مطلب به تاریخچه گوشی های سری P کمپانی هواوی می پردازیم.

 

هواوی علی‌رغم تمام ممنوعیت‌ها، کماکان یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که برای انواع بودجه‌ها گوشی‌های متنوعی را روانه‌ی بازار می‌کند. اما در این میان، گوشی های سری P هواوی به دلیل داشتن دوربین‌های قدرتمند، عمر باتری بالا و شارژ سریع همواره مورد تحسین قرار گرفته‌اند. گوشی های سری P هواوی مسیر پر فراز و نشیبی پشت سر گذاشته‌اند و با توجه به اینکه چند روز دیگر گوشی‌های هواوی P40 رسما معرفی می‌شوند، در این مطلب قصد داریم مروری بر تاریخچه این گوشی‌های پرچم‌دار داشته باشیم.

سینا فرامرزیان بازدید : 80 دوشنبه 22 دی 1399 نظرات (3)

باسلام.

در این مطلب قصد داریم شما را با گوشی های محبوب سری Galaxy S سامسونگ از گوشی Galaxy S1 گرفته تا Galaxy S9 آشنا کنیم.در ادامه با گروه نرم افزاری ام اچ زد همراه باشید.

سینا فرامرزیان بازدید : 52 دوشنبه 22 دی 1399 نظرات (0)

شرکت هواوی را باید یکی از نام‌هایی دانست که در انقلاب بزرگ همراه‌های هوشمند حضوری نیرومند داشته است. تقریبا تا پیش از ظهور چند نام چینی قدرتمند در بازار تلفن‌های همراه، محصولات چینی به عنوان دستگاه‌های کپی و بسیار ضعیف شناخته می‌شدند ولی شرکت‌هایی مانند هواوی در آغاز دهه دوم قرن جدید، معادلات را به هم ریخته و توانستند تا نشان بدهند که می‌توان محصولی نیرومند و با کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری کرد و حتما نیازی نیست که برند این محصول، سابقه‌ای بسیار طولانی در رده فناوری‌های الکترونیکی داشته باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 1,084
  • بازدید کلی : 4,700